Česta pitanja (FAQ) u vezi sa Joobzz-om

Zašto Joobzz umesto klasične prijave?

Svi smo veoma zauzeti i trudimo se da pridamo viši smisao životu. U prošlosti, posao je dolazio pre života i 'ravnoteža između posla i privatnog života' se samo blagonaklono gledala. Čini se da je pandemija koronavirusa otvorila oči mnogima o tome šta je suštinski važno u životu, i želimo da iskoristimo preostalo vreme u životu za bolje stvari. Umesto što sate provodite tražeći i prijavljujući se za poslove, koji često rezultiraju odbijanjem, došli smo na ideju da se sami pokažemo. Samo unesite sve svoje podatke na Joobzz, otpremite dokumente i zatim sačekajte da neko pokaže interesovanje za vaš profil. Na taj način štedimo i vama i regruterima mnogo vremena i truda.

Koliko brzo mogu dobiti novi posao preko Joobzz-a?

Svi znamo da pronalaženje posla zahteva vreme. Iz tog razloga, savetujemo vam da budete strpljivi nakon otvaranja svog profila. Pronalaženje posla zavisi od mnogo faktora. Koliko je velika potražnja za vašim profilom na tržištu rada, vaše iskustvo i vaše zahteve. Mi u Joobzz-u obećavamo da ćemo učiniti sve što je moguće da privučemo što više regrutera na ovaj portal kako biste brzo dobili odgovarajuće ponude. Naš uspeh je kada vi uspete!

Šta je Besplatan Plan?

Besplatan Plan je besplatan način da postavite svoj profil na Joobzz platformi. Međutim, funkcionalnosti su veoma ograničene. Vaš profil će biti prikazan anonimno osobama koje su odgovorne za regrutaciju. Čak ni vi kao kandidat ne možete videti detalje o kompaniji. Podaci mogu biti u potpunosti prikazani i deljeni tek nakon nadogradnje sa Besplatnog Plana na Premium.

Šta je Premium Plan?

Sa Premium Planom imate potpuni pristup našim uslugama. To znači da vas regruteri mogu pronaći i kontaktirati. Pored toga, uvek imate opciju da odbijete zahteve za kontakt i time ne delite svoje podatke.

Kako da napravim novi profil?

Na vrhu desno na početnoj stranici, pronaći ćete dugme 'Registracija' (ili 'Registruj se'). Zatim pratite uputstva koja pruža Joobzz. Učinili smo to što je moguće jednostavnije.

Potvrda putem e-pošte još uvek nije stigla.

Zavisno od vaših podešavanja, e-pošta od Joobzz-a može se nalaziti u vašem spam folderu. Ako je pronađete tamo, možete označiti pošiljaoca kao bezbednog. Na taj način, u budućnosti će e-pošte od Joobzz-a trebalo normalno da se pojavljuju u vašem prijemnom sandučetu.

Šta znači 'otvoren' ili 'anoniman' profil?

Sa otvorenim profilom, svi regruteri mogu videti vaše podatke bez vašeg odobrenja. Bićete obavešteni o svakom pregledu ko je bio zainteresovan za vaš dosije i kada. Ovo je posebno pogodno za ljude koji ne žele da skrivaju svoju potragu za poslom. S druge strane, anonimni režim je posebno pogodan za osobe koje su još uvek zaposlene i ne žele javno objaviti svoju nameru da pronađu novi posao.

Šta se ne prikazuje u anonimnom profilu?

Da bi se anonimizovao vaš identitet, Joobzz sakriva sledeća polja: Potpuni lični profil (ime, adresa, itd.), ime i godine bivših poslodavaca i svi otpremljeni dokumenti. Ovo se radi kako bi se sprečilo, na primer, da vaš trenutni poslodavac sazna da tražite novi posao.

Da li drugi kandidati mogu videti moj profil?

Ne. Kandidati ne mogu pregledati profile drugih kandidata.

Mogu li da vidim ko mi šalje zahteve?

Da, uvek možete pregledati sve zahteve pojedinačno na svom kontrolnom panelu. Tamo ćete pronaći informacije o tome ko (ime regrutera, kompanija, broj telefona i email adresa) vam je poslao zahtev i kada. Takođe, ima smisla da ako ste zainteresovani za tu kompaniju, kontaktirate regrutera nakon određenog vremena.

Na Joobzz platformi su dostupni sledeći jezici:

Trenutno su potpuno dostupni nemački, francuski i engleski jezik na platformi Joobzz. Postoje planovi da se u budućnosti dodaju još jezici, kao što je italijanski.

Da li se moji podaci dele sa drugim kompanijama?

Ne, vaši podaci pripadaju samo vama. Vi ih pružate samo tokom vremena kada koristite Joobzz. Nakon što obrišete svoj nalog, svi podaci osim vašeg ID broja će biti izbrisani bez izuzetka.

Šta se dešava sa mojim podacima nakon brisanja mog profila?

Vaša privatnost nam je veoma važna i želimo učiniti sve što je u našoj moći da je zaštitimo. Svi podaci osim broja naloga će trajno biti izbrisani. To znači da ćete, ako se ponovo registrujete, morati ponovo uneti sve svoje podatke, jer brišemo sve informacije koje bi vas mogle identifikovati, kao što je gore opisano.

Šta treba da uradim kada dobijem novu kreditnu karticu?

Na našem upravljačkom panelu lako možete promeniti podatke svoje kreditne kartice kako bi vaš premijum nalog nastavio neometano da funkcioniše.

Kako mogu platiti za Premium nalog?

Prihvaćene su sve glavne kreditne kartice. Molimo vas da se uverite da vaša kreditna kartica ima dovoljno sredstava i da je važeća.

Koliko će me koštati Premium nalog?

Trenutne cene možete pronaći na našoj početnoj stranici pod opcijom 'Plan'. Sa godišnjom pretplatom, troškovi po mesecu su značajno niži.

Kupio/la sam godišnju pretplatu i pronašao/la sam posao.

Nažalost, povraćaj novca neće biti moguć ukoliko pronađete novi posao unutar godišnje pretplate. Vaš nalog će ostati aktivan sve dok ste platili.

Kako da resetujem svoju lozinku?

Ako ste zaboravili svoju lozinku, kliknite na opciju 'Prijava' (gore desno na glavnoj stranici) i izaberite "Recover password". Zatim pratite uputstva koja dobijete od Joobzz-a.

Da li mogu promeniti svoju email adresu?

Ne, vaša email adresa je vaš identifikator. Uvek možete kontaktirati supoort@joobzz.rs i mi ćemo je promeniti za vas.

Gde mogu pronaći Joobzz aplikaciju?

Besplatnu Joobzz aplikaciju možete pronaći u Apple Store-u ili Google Play prodavnici.

Kako mogu dobiti obaveštenja (push notifikacije) na svom mobilnom telefonu?

Najbolje je omogućiti push notifikacije tokom procesa instalacije, inače možete to postaviti kasnije u podešavanjima uređaja kako biste bili obavešteni kada je regruter zainteresovan za vaš dosije. Kada su push notifikacije omogućene, možete odlučiti da li želite da delite ili odbijete odmah nakon što ih primite u aplikaciji.

Kako da promenim podešavanja poruka na Joobzz portalu?

Idite na Joobzz upravljačku tablu i izaberite stavku menija 'Podešavanja'. Tamo možete promeniti podešavanja.

Kako da promenim svoju adresu i druge podatke?

Sve osim email adrese može biti promenjeno u bilo koje vreme na upravljačkoj tabli.

Šta da radim ako imam bilo kakva pitanja dok popunjavam profil?

Kontaktirajte supoort@joobzz.rs ako niste sigurni. Rado ćemo vam pomoći da što bolje popunite svoj profil kako bismo povećali vaše šanse da pronađete posao. Imajte na umu da nije moguće da mi popunimo podatke umesto vas.

Kako da kontaktiram korisničku podršku?

Možete nas kontaktirati non-stop na supoort@joobzz.rs. . Za manje hitne (u tehničkom smislu) upite, možete nas kontaktirati tokom redovnog radnog vremena od ponedeljka do petka. Potrudićemo se da vam odgovorimo u roku od 24 sata od prijema vaše poruke. Za hitne tehničke zahteve, svakako ćemo se pobrinuti što pre.

Da li mogu da pružim povratne informacije Joobzz-u?

To je čak dobrodošlo! Za nas, stajanje u mestu je korak unazad. Kako bismo povećali korist kako za kandidate tako i za kompanije, očigledno moramo da slušamo glasove korisnika i ozbiljno ih shvatimo. Posebno ako primetite da nedostaju nazivi radnih mesta, IT alati i slično. Dodaćemo ih odmah. Zbog toga se oslanjamo i na povratne informacije sa vaše strane. Molimo vas da podelite svoje mišljenje sa nama na feedback@joobzz.rs.

Da, Joobzz je švajcarska kompanija.

DA! Mi smo švajcarska kompanija sa idejom da revolucionarišemo tržište rada i u Srbiji